Корпоративний одяг - що означає цей термін?
Корпоративний одяг - що це?
Під час бурхливого історичного розвитку спецодягу і еволюції уніформи, на арену вийшов новий напрям «корпоративний одяг».
З ходом часу, істотно змінився менталітет виробничих компаній. Робочий одяг поступово перетворився у поєднання стилю, комфорту і захисту. Він став модним, брендовим і надійним.
Що ж ховається під поняттям корпоративний одяг? Адже саме з корпоративної модою пов'язані основні тенденції розвитку виробництва спецодягу в сучасному світі.
Створення позитивного іміджу стало важливим завданням будь-якої організації, адже з його допомогою компанії презентують себе і свої послуги споживачу. Корпоративний імідж створює потрібне візуальне сприйняття в очах клієнтів, забезпечуючи певний успіх підприємству, нагадує про правила корпоративної культури, стилю роботи, причетності до єдиної справи.
Яку роль в системі фірмового стилю виконує корпоративний одяг:
- Чітко визначає відмінність персоналу від клієнтів.
- Підкреслює статусність підприємства.
- Показує рівень сервісу і цін
- Визначає напрямок діяльності компанії.
- Ставить для співробітників чіткі рамки культури поведінки.
Для підприємств важлива впізнаваність їх бренду, що досягається шляхом нанесення логотипів вишивкою або печаткою (брендування одягу), використання фірмових кольорів і аксесуарів.
Корпоративний одяг, безумовно, повинен бути модним, так як модний одяг підкреслює «активність» організації. Єдиний корпоративний стиль при грамотному підборі одягу є складовою успіху будь-якої сучасної компанії.
Стиль корпоративного одягу активно підхоплює ідеї модних дизайнерів. Загальноприйнятих стандартів при проектуванні і виготовленні уніформи, як правило, немає - дизайнери керуються побажаннями замовника і здоровою фантазією.
Розроблені спеціальні тканини для корпоративного одягу та уніформи. В арсеналі дизайнерів найширша колірна гамма тканин, з різними фактурними малюнками та орнаментами. Оптимальне поєднання складу і виду обробки даних тканин враховують всі вимоги професійного одягу. Для офісних костюмів найбільш підходять напівшерстяні тканини. Для літньої уніформи - тканини меншої щільності з віскозними нитками. Для зимових варіантів - щільні за структурою тканини, з напіввовняним складом. Використовуючи ці інструменти, дизайнери створюють різні по силуету, покрою і конструкції вироби.
Незамінні аксесуари. Вони з гідністю підкреслюють корпоративний стиль компанії. Це всілякі краватки, брошки, шийні хустки, можливе нанесення логотипу компанії.
Корпоративний одяг не повинен рівняти всіх «під одну гребінку». Приймається єдиний корпоративний стиль з визначенням рангу співробітника.
«Правильний» корпоративний одяг - складова успіху будь-якої компанії.
Пошиття корпоративного одягу є одним з профільних напрямків діяльності компанії «ПромСИЗ ™», ми пропонуємо повний спектр виробництва готової продукції та здійснюємо пошиття спецодягу на замовлення.